čtvrtek 18. května 2017

Svět knihy 2017

   Jako každý rok ani letos jsem nemohla vynechat návštěvu knižního veletrhu Svět knihy. Byl to již můj pátý ročník v řadě. Stejně jako loni jsem na veletrhu byla dva dny, v pátek a v sobotu. V pátek chodím na veletrh vždy s kamarádkou, protože Výstaviště ještě není tak plné jako o víkendu, můžete si relativně v klidu projít všechny stánky a nakoupit si bez nějakých velkých front. Letos jsme ale výjimečně zvolily dopoledne místo odpoledne v domnění, že situace bude ještě o něco klidnější než v pozdějších hodinách. Podcenily jsme však přítomnost početných školních skupin, které dopoledne veletrh přímo okupují. Alespoň máme ponaučení pro příště...


   Nejprve jsme si postupně prohlédly stánky všech nakladatelství, která nás zajímala. První nákup se uskutečnil u Hostu, kde jsem využila 30% slevu a odnesla si knihu Posvátné lži Minnow Blyové. Kamarádka ale dlouho neodolávala a hned vzápětí si u Metafory se 40% slevou koupila další detektivku od Yrsy. :) Před polednem jsme se pak pomalu vydaly ke stánku Slovartu, kde se konala autogramiáda irského spisovatele Johna Boynea, autora knih Chlapec v pruhovaném pyžamu a Chlapec na vrcholu hory. Obě knihy jsem si tu nechala podepsat.


   Poté jsme už jen tak bloumaly po Výstavišti a povídaly si s Madeleine, kterou jsme na autogramiádě také potkaly. V sobotu už jsem vyrazila na veletrh sama, a to hlavně na dopolední sraz blogerů CooBoo. Na srazu jsme obdrželi recenzní výtisk Ledové krve, která vychází až v srpnu, a navíc výtečné makronky. Odpoledne jsem se pak zastavila na srazu s Yoli, kde jsem se samozřejmě musela vyfotit u Yoli stěny. ;) A nakonec jsem se také na chvíli stavila na blogerském srazu Albatros Media. Sobota tedy byla již čistě "srazová", protože to už se nedalo na Výstavišti pořádně ani hnout. Ale zato jste mohli venku na sluníčku sledovat turnaj ve famfrpálu.

   Z veletrhu jsem si tedy odnesla celkem pět knížek včetně novinky Paní půlnoci, kterou jsem ještě dostala od Slovartu. CooBoo i Slovartu tímto za knížky moc děkuji! Jaká byla vaše návštěva veletrhu? Co jste si odnesli? :))

4 komentáře :

  1. Pani pulnoci jsem chtela taky, ale uz bych tu vahu nezvladla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přírůstky! :)
    Všechny knihy bych hned brala :D
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Ledovou krev jsem dost zvědavá, snad se k ní dostanu co nejdříve :)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Na Ledovou krev jsem dost zvědavá, snad se k ní dostanu co nejdříve :)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat