sobota 9. září 2017

Podepsané knihy v mé knihovničce

   Ještě před nedávnem jsem ve své knihovně neměla žádnou podepsanou knihu. Tak trochu jsem záviděla, když jsem sledovala videa některých zahraničních booktuberů, ve kterých předváděli všechny své úlovky. Za poslední zhruba rok a půl se ale situace změnila a i já měla to štěstí, setkat se s několika zajímavými autory a nechat si od nich podepsat knížky. Tyto kousky teď patří mezi nejcennější v mé knihovničce a dnes vám tyto poklady ukážu...

 

Ruta Sepetys

   Ruta Sepetys patří mezi mé nejoblíbenější spisovatelky, proto jsem měla velkou radost, když loni na podzim navštívila Prahu. Její besedu jsem si z celého programu loňského Humbooku užila asi vůbec nejvíc (viz fotoreportáž z 1. ročníku Humbooku). Díky nakladatelství CooBoo jsem měla možnost se s ní krátce setkat už před samotným Humbookem a nechat si podepsat všechny její úžasné knihy.



 

Patrick Ness

   Patrick Ness navštívil Prahu letos na jaře a díky nakladatelství Slovart jsem se mohla zúčastnit jeho besedy s blogery (viz report z akce). Byl to pro mě opět velký zážitek a navíc jsem si tu také mohla nechat podepsat jeho knihy. Stejně jako Ruta Sepetys i Patrick Ness působil velmi mile a sympaticky, moc jsem si besedu užila.



 

Samantha Shannon

   Samantha Shannon měla autogramiádu v Paláci knih Luxor zhruba před rokem, a protože její série Kostičas je jedna z nejlepších fantasy, co jsem kdy četla, nemohla jsem si to nechat v žádném případě ujít (viz krátký report z akce). Měla s sebou dokonce i razítko se znakem Scionu a fixy v několika barvách na výběr...


 

John Boyne

   Poměrně čerstvý úlovek z letošního ročníku veletrhu Svět knihy (i k této akci najdete na blogu krátký report) je John Boyne. Besedu s ním jsem sice nestihla, ale alespoň jsem se zúčastnila následné autogramiády.


 

Miroslava Varáčková

   Vůbec první podepsaná knížka v mé sbírce je Adaptace od Miroslavy Varáčkové. Loni v únoru jsem byla na křtu českého překladu její knihy (jako vždy je na blogu report z akce) a nechala si Adaptaci rovnou i podepsat.

 

Marissa Meyer

   Na závěr tu mám ještě několik autorů, od kterých se mi podařilo "vyžebrat" aspoň nálepku s podpisem. Měsíční kroniky patří k mým nejoblíbenějším sériím, a proto jsem vděčná i za tyto samolepky s podpisem Marissy Meyer.




 

Elle Kennedy

   Elle Kennedy má na svých stránkách pro zájemce o podpis speciální formulář a opravdu funguje, do týdne od vyplnění mi přišla tato kartička, kterou jsem si hned vlepila do prvního dílu její new adult série Off-Campus.

 

Jojo Moyes

   V neposlední řadě patří do mé malé sbírky ještě podpis Jojo Moyes, který zdobí jednu z mých oblíbených knih Než jsem tě poznala. Koupila jsem si i nové vydání, protože se mi nechtělo lepit podpis do recenzního výtisku...


   Tím moje sbírka podepsaných knih končí, vlastním sice ještě podpis Kerstin Gier, ale "pouze" na fotografii a záložce, nedá se vlepit do knížek, takže ten tak úplně nemohu do této sbírky počítat, i když si ho také moc vážím.


   Jaké podepsané poklady střežíte ve své knihovně vy? Pochlubte se mi do komentářů, jsem zvědavá! :)

4 komentáře :

  1. Velmi pěkná sbírka! Patrick Ness patří mezi mé top. Adaptace je skvělý román. Elle Kennedy také čtu, ale zbytek jsem nečetla. Já mám ze zahraničních zřejmě jen Patricka Nesse a jinak spousty českých podepsaných knih, především díky projektu Podpora českých autorů. Na knižní akce se moc nedostanu, takže bohužel není možnost sehnat si podpis, i když bych rozhodně stála o autogram J. R. Ward. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež mám tú kartičku Kerstin Gier a nálepku Marissy Meyer. :) Nuž a podpísaných kníh vlastním "len" päť a to od Francine Rivers, Zuzky Šulajovej (od nej dve), Kristíny Farkašovej a Michaely Elly Hajdukovej. Máš krásnu zbierku. ^.^ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, to je krása, knihy jako by byly hned mnohem krásnější! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chybí mi podpisy posledních dtří autorek, ale jinak jsme na tom stejně, akorát od Nesse mám podepsanou pouze audioknihu :). Mám mimo to ještě nějaké navíc - namátkou Kateřinu Petrusovou a Jo Nesbo. Podepsané knížky jsou radost a setkání s autory ještě větší :)

    OdpovědětVymazat