neděle 15. listopadu 2015

Tvořím...

   Poslední týdny nejsem na blogu moc aktivní a má to více důvodů. Jedním z nich je samozřejmě škola, kvůli které mi zbývá jen málo času na čtení. Ale pravda je i taková, že když už ten volný čas mám, raději ho trávím jiným způsobem než čtením. Možná proto, že pořád čtu nějaké texty do školy, a tak si více odpočinu u jiných činností. Hodně jsem se pustila do výroby šperků, je to skvělý relax. Po dlouhé době se vám proto mohu opět pochlubit svými novými výtvory.



   Abych se nechlubila cizím peřím, tento náramek není můj vlastní návrh - dělala jsem ho podle návodu, vlastně jsem si koupila přímo "stavebnici", ve které byl návod i materiál na výrobu. Nedělám to často, ale tento náramek se mi hodně zalíbil a nebylo vůbec těžké ho vyrobit. 

   Pokud vás také láká vyrobit si nějaký šperk ze "stavebnice", mohu doporučit tento e-shop - odkaz. Najdete tam i tento náramek, stavebnice není drahá. :)

   Náušnice jsou můj vlastní experiment, musím říct, že je nosím docela často, oblíbila jsem si je. U náramku jsem se inspirovala v knize, kterou jste mohli spatřit v posledních říjnových knižních přírůstcích (Inspirace z korálků), ale nedržela jsem se přesně návodu, použila jsem trochu jiné korálky.

   Také jsem začala zkoušet jednu novou techniku, lepení různých obrázků na sklíčka a pak lepení do lůžek, tak vznikly i tyto drobné náušnice (průměr jedné je 10 mm). Seriál SpongeBob miluji už od dětství, proto jsem si vyrobila pár náušnic se SpongeBobem a jeho nejlepším kamarádem Patrickem. :D Nosím je a vždycky mi zvednou náladu, jsou takové veselé, optimistické...

   Pak jsem vytvořila stejnou technikou ještě náramek, akorát místo sklíček jsem použila epoxy čočky, které jsou samolepící. Hledala jsem vhodný motiv a v jednom specializovaném obchůdku sehnala tento krásný papír na scrapbooking, který jsem na náramek použila.

   K náramku jsem vyrobila ještě drobné náušnice ze stejného motivu.


   Také jsem sehnala několik záložek s lůžky a jako správný knihomol přemýšlela, jaké motivy by se pro ně daly použít. Nakonec jsem zvolila tyto tři... Jinak jsem se rozhodla pár záložek vzít s sebou i na blogerský bazar knih, který se koná příští sobotu, takže kdyby měl někdo zájem, vyhledejte můj "stánek". Už se na tuto akci moc těším.

Tak to je zatím vše. Doufám, že je pro vás tento článek mezi všemi články s knižní tematikou příjemným zpestřením. A nebojte, já se brzy opět vrhnu do čtení, jen mám zrovna teď takové kreativnější období...

2 komentáře :

  1. Tak to jsou opravdu, ale opravdu moc povedené výtvory :) Nejvíce mi padl do oka hned ten první náramek, ale všechno to jsou skvosty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :)) Ten první náramek je opravdu krásný, obdivuji autorku toho návrhu, vypadá to úžasně a přitom to není složité na výrobu, proto jsem si tu stavebnici také musela hned objednat, když jsem ten náramek viděla.

      Vymazat