úterý 25. června 2013

Moje prázdninová čtecí challenge...

Když je dneska venku tak hnusně, napadlo mě nafotit všechny knihy, které mám v plánu přečíst přes prázdniny.
Dříve jsem si každý rok před prázdninami nakoupila několik knížek, abych měla o volných dnech co číst. Letos to nebude potřeba, protože se mi za celý rok nahromadilo nepřečtených knih víc jak dost. Když jsem je všechny vyndala z poliček, abych je nafotila, přišlo mi, že v mé knihovničce skoro nic nezbylo... :D

Tady je vše pohromadě, celkem 21 kousků...

Zde jsou jen paperbacky, z toho první je v němčině a další dva v angličtině.

Pouze knížky od CooBoo.

A tady je zbytek...

Tak tohle všechno musím přes prázdniny přečíst. Nebo aspoň většinu z toho. Některé z nich mám doma už vážně dlouho. Co vy, kolik knih chcete přečíst přes prázdniny? Využijtete čas ke čtení restů tak, jako já? Máte zásoby?

Nakonec bych se měla zmínit, jak jsem pokročila v knižním maratonu. Upřímně řečeno, nic moc, zatím to připomíná spíš čtecí krizi... :D Ale čtu zrovna Erebose a jsem fakt nadšená, je to vážně senzační čtení. ;) Co vy?!

8 komentářů :

  1. Krásné knihy na čtení! S tímhle si určitě léto užiješ.;) A dva v němčině? Fííha.

    OdpovědětVymazat
  2. Na Jmeno hvězdy a Jestli zustanu sa chystám aj ja :D lolu práve čítam a Nadpozemská, Rezistencia sú skvelé a Krásne zlo, Pompeje a Ve stínu gilotíny

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký výběr ;) Držím palce aby si to všechno zvládla přečíst.
    Na Delirium se taky chastám, stejně jako na mnoho dalších knih, které se mi nakupily v knihovničce :D
    the-bling-ring.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Vždycky, když u někoho vidím Myši, tak jsem akorát naštvaná, protože jsem je ve velkém výprodeji samozřejmě koupit nestihla :-/
    Jinak výběr je to pěkný a bohatý, budu držet palce :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné zlo a Jméno hvězdy na mě taky čeká v knihovničce.. :) Držím palečky abys to přečetla.. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné knížky!!
    Některé z nich jsem četla a jsou naprosto super! :))
    Jinak já mám strašně moc knížek na léto.. chci jich přečíst co nejvíce! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si napůjčovala něco v knihovně, ale asi jen pět knížek, takže o prázdninách budu muset průběžně dopůjčovávat :D :)

    OdpovědětVymazat