neděle 30. června 2013

Knižní přírůstky (červen 2013)


Červen byl hodně hektický měsíc, na čtení moc času nezbylo, ale pár přírůstků se u mě doma přesto objevilo. Sice se jedná hlavně o recenzní výtisky, moc jsem si toho nekoupila, ale na mě je toho i tak docela dost.

Nejdříve jsou tu recenzní výtisky, za které mnohokrát děkuji nakladatelství Fragment. Jedná se o knihu Erebos a krimi thriller Chladné ostří. Na obě knihy již najdete recenzi na blogu.

I od Knihcentra jsem získala recenzní výtisk. Moc děkuji za knihu Nepřítel mého nepřítele.
I na tuto knihu najdete na blogu recenzi.

Tento měsíc se sešlo opravdu celkem dost recenzních výtisků, za poslední z nich mohu poděkovat nakladatelství Ikar. Jedná se o knihu Dívka, která sahala po hvězdách. Recenze bude snad v nejbližších dnech.
 
Aby to nebylo trapné, že tu mám samé recenzní výtisky, jednu knihu jsem si i koupila. :D Návrat z temnoty jsem si přála už hodně dlouho a teď jsem si ho konečně pořídila! Chystám se si knihu přečíst o prázdninách.

Nakonec je tu společné foto. Chybí Krimi thriller - Chladné ostří, který si půjčila na čtení kamarádka. ;)

Jaké tituly přibyly v červnu vám do vaší knihovničky?! =)

8 komentářů :

  1. Krásné kousky :).. Dívka, která sahala po hvězdách má pěknou obálku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta obálka je opravdu kouzelná...i uvnitř je knížka taková milá, příjemně se to čte! :)

      Vymazat
  2. Páni, skvělé úlovky! Hlavně Návrat z temnoty, tu knížku si chci už dlouho přečíst! :) Tak se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že mě Návrat z temnoty nezklame, hodně se na to těším po všech těch nadšených recenzích...

      Vymazat
  3. Krásne knihy 8)
    Dívka, která sahala po hvězdách má krásnu obálku 8)

    OdpovědětVymazat
  4. Supr přírustky..:) Erebos mám doma jeste v prvnim vydani.. :) ¨vadil mi u něj konec..:/ jinak je to super kniha.. :))

    OdpovědětVymazat