čtvrtek 25. dubna 2013

1. narozeniny blogu


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhSQwClalJcLZRiRcbF6XMaT3BzmQu5IRvNWpgfQ1dwsTaPuBtpNL9qTCG8_iwuXc0sAhJWCwz0cqLXRqw6kw6gXRb6jPH2gVlz36Aunl9dAKZfDyPrfupWLcGgoJ1vxPfpKZspWJhkpR_4/s1600/first-birthday-cupcake.jpg  Dnes je výjimečný den... ;)
  Blog dnes slaví 1 rok své existence!
  Bude to znít jako klišé, ale vážně mi nepříjde, že už je to
  tak dlouho. Pořád tento blog vnímám jako nový, protože
  na mém prvním blogu jsem vydržela přes tři roky. Můžete
  se těšit na narozeninovou soutěž v rámci Májového knižního
  hopu o první díl série Lovkyně snů... =))
  Doufám, že tento blogu bude fungovat i nadále a že si stále
  bude nacházet své čtenáře. Snad jsem vás za ten uplynulý rok
  svými články nenudila. Knižních blogů je dnes spoustu a je těžké
  se v této konkurenci aspoň trochu prosadit. Snad to nebyla marná snaha. :D    
Vaše GiraffeAndy

10 komentářů :

  1. Gratuluju a přeju mnoho dalších let plných blogování! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem 8) U mňa je to tiež dnes 1 rok 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela náhoda, že jsme založily blog ve stejný den! Děkuji a také gratuluju... (:

      Vymazat
  3. Gratuluju k prvnímu roku! Ať tě to i za rok baví stejně, nebo ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já se taky připojuji ke gratulacím, udržet si blog je dřina! (ale když se jedná o knížky, tak je to spíš zábava) :D) Já mám za sebou teprve asi půl roku, ale už se těším na první narozeniny, mého děťátka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Uteče to strašně rychle, mně to jako rok vůbec nepříjde... :D

      Vymazat
  5. Tak to ti moc gratuluji k prvnímu roku! :) A doufám, že blogovat budeš i nadále. :)

    OdpovědětVymazat